Konferencje i wydarzenia

Konferencje i wydarzenia


Konferencje i wydarzenia

 

Zespół ADP Polska to najwyższej klasy specjaliści w obszarze administracji kadr i płac . Biorąc udział w konferencjach we wszystkich regionach kraju, specjaliści ADP Polska dzielą się wiedzą, doświadczeniem oraz know-how w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim , a w szczególności outsourcingiem kadrowo-płacowym . Zapraszamy do zapoznania się z tematyką konferencji i wydarzeń, w których udział wzięli eksperci ADP Polska. Zachęcamy także do sprawdzenia, podczas jakich konferencji i wydarzeń będzie można w najbliższym czasie spotkać naszych specjalistów.

Organizatorów spotkań branżowych zapraszamy jednocześnie do skorzystania z wiedzy ekspertów ADP.

Biuro Prasowe ADP Polska jest do Państwa dyspozycji. Zapraszamy do odwiedzenia sekcji Kontakt dla mediów .

 
 
  • 600Minutes CFO – listopad 2014
    19.11.2014
    Hotelu Marriott w Warszawie


    600Minutes CFO – listopad 2014

    ADP Polska jest Partnerem konferencji 600Minutes – corocznego spotkania decydentów odpowiedzialnych za zarządzanie finansami w największych organizacjach w Polsce. Wydarzenie odbędzie się 19 listopada 2014 r. w hotelu Marriott w Warszawie. Organizatorem konferencji jest firma Management Events.

    Zachęcamy do udziału w konferencji!

  • 600Minutes CFO – listopad 2013
    20.11.2013
    Hotelu Marriott w Warszawie


    600Minutes CFO – listopad 2013

    Firma ADP Polska była Partnerem konferencji 600Minutes, która odbyła się 20 listopada 2013 r. w hotelu Marriott w Warszawie.

    W wydarzeniu wzięli udział Dyrektorzy Finansowi (CFO) największych firm i organizacji w Polsce. W czasie jednodniowej konferencji odbyły się liczne prelekcje i wystąpienia, podczas których uczestnicy pozyskali najbardziej aktualną wiedzę związaną z zarządzaniem obszarem finansowym w firmie. Zaproszeni goście rozmawiali o nowych rozwiązaniach na rynku finansowym. Mieli także możliwość nawiązania relacji biznesowych z potencjalnymi partnerami.

    Podczas eventu przedstawiciele ADP Polska spotkali się osobiście z ponad dwudziestoma reprezentantami największych firm w Polsce. Spotkania były okazją do wymiany doświadczeń, wiedzy na temat wyzwań w obszarze finansowym, jak również przedstawienia oferty firmy ADP Polska.

    Wydarzenie zostało zorganizowane przez Management Events.

  • InsuranceCom CEE 2012
    14-15.11.2012
    Wiedniu (Austria)


    InsuranceCom CEE 2012

    W dniach 14-15 listopada 2012 r. firma ADP Polska była Partnerem konferencji InsuranceCom CEE 2012, Event, który odbył się w Wiedniu (Austria), był skierowany do przedstawicieli największych firm ubezpieczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

    Podczas dwudniowego wydarzenia przedstawiciele ADP Polska uczestniczyli w licznych prelekcjach i wystąpieniach, a także spotkali się osobiście z przedstawicielami największych firm z branży ubezpieczeniowej w Polsce. Mieli oni również możliwość dyskusji o perspektywach rozwoju rynku ubezpieczeń, oceny propozycji innowacyjnych rozwiązań i ich implementacji, prześledzenia sytuacji makroekonomicznej i jej strategicznego wpływu na branżę ubezpieczeniową.

    Organizatorem konferencji była firma uvision Ltd.

  • Kongres
    24-25.03.2011
    Hotelu Courtyard by Marriottw Warszawie


    Kongres "Poland Retail Summit"

    W dniach 24-25 marca 2011 roku odbył się Kongres „Poland Retail Summit”. Konferencja organizowana corocznie przez Blue Business Media odbyła się w hotelu Courtyard by Marriottw Warszawie. Wydarzenie jest najważniejszym spotkaniem polskiej branży handlowej i FMCG.Podczas kongresu, Przemysław Budzbon, ówczesny Dyrektor Zarządzający ADP Polska wziął udział w dyskusji panelowej.

    Kluczowe informacje na temat dyskusji:

    Temat dyskusji:

    Strategie na okres zmian i dostosowywania się do dzisiejszego rynku: priorytety wiodących firm

    Paneliści:

    Robert Noceń – Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu, Carrefour Polska

    Ryszard Tomaszewski – Prezes Zarządu, Tesco Polska

    Przemysław Budzbon – Dyrektor Zarządzający, ADP Polska

     

  • XIV edycja Kongres Kadry & Expo
    7-9.11.2011
    Hotelu Marriott w Warszawie


    XIV edycja Kongres Kadry & Expo

    W dniach 7-9 listopada 2011 r. w hotelu Marriott w Warszawie odbyła się XIV edycja Kongresu Kadry & Expo. Najbardziej prestiżowe spotkanie branży HR w Polsce jest od wielu lat organizowane przez Nowoczesną Firmę. Drugiego dnia konferencji firma ADP Polska zaprezentowała wyniki badań na temat wyzwań, którym muszą stawić czoła menedżerowie zarządzający kadrami.

    Kluczowe informacje na temat wystąpienia ADP Polska:

    Temat wystąpienia:

    Wyzwania w zarządzaniu kadrami i rozwiązania stosowane w krajach europejskich, Australii i Chinach.

    Kluczowe zagadnienia:

    1. Z jakimi wyzwaniami w obszarze HR zmagają się firmy w różnych krajach?
    2. Analiza wyzwań i potrzeb polskich działów HR na tle innych krajów.
    3. Dyskusja na temat roli HR w firmie.


    Opis wystąpienia:

    Pod koniec 2010 r. firma ADP Employer Services (ES) International przeprowadziła badanie na temat wyzwań, którym muszą stawić czoła menedżerowie zarządzający kadrami.

    W badaniu udział wzięło 2642 pracowników działów personalnych firm zatrudniających od 50 do 2500 osób, które prowadzą działalność w 8 krajach europejskich, Chinach i Australii. Początkowo, wyniki miały służyć rozszerzeniu oferty ADP, jednak podczas procesu badawczego zdaliśmy sobie sprawę z wyjątkowości badania. Uznaliśmy za wartościowe podzielenie się zdobytą w ten sposób wiedzą i obserwacjami. Raport z badania zawiera szczegółowe dane na temat wyzwań (w obszarze zarządzania talentami, oszczędności kosztów i poprawy wydajności) oraz stosowanych rozwiązań. Badania i analizę wyników przeprowadziły niezależne firmy Heliview Research oraz CorporateLeaders.

    Dodatkowe informacje:

    Podstawą wystąpienia jest raport z wynikami międzynarodowego badania potrzeb HR w 8 krajach europejskich, Chinach i Australii ( International Survey on HR Needs, Heliview Research).

     

  • Financial Performance Management
    22-23.09.2011
    Hotelu Courtyard by Marriottw Warszawie


    Financial Performance Management

    W dniach 22-23 września 2011 roku w hotelu Courtyard by Marriottw Warszawie odbyło się Forum Intelligence in Business 2011. Firma ADP Polska była już po raz drugi Partnerem wydarzenia Financial Performance Management – jednej z pięciu konferencji, które miały miejsce w ramach Forum. Jest to coroczne spotkanie Prezesów i Dyrektorów Finansowych, kształtujących politykę finansową największych firm w Polsce. Podczas konferencji eksperci dyskutowali na temat kluczowych procesów finansowych oraz ich optymalizacji, jak również budowania wartości firmy na rynku. Specjaliści z rynku polskiego, odpowiadający za strategie największych firm w Polsce, rozmawiali także o optymalizacji polityki finansowej i zarządzaniu kapitałem.
     
     
  • Financial Performance Management
    22-23.09.2010
    Hotelu Courtyard by Marriottw Warszawie


    Financial Performance Management

    W dniach 22-23 września 2010 roku w hotelu Courtyard by Marriottw Warszawie odbyło się Forum Intelligence in Business 2010. Firma ADP Polska była Partnerem wydarzenia Financial Performance Management – jednej z pięciu konferencji, które miały miejsce w ramach Forum. Jest to coroczne wydarzenie, podczas którego Prezesi i Dyrektorzy Finansowi największych firm w Polsce dzielą się doświadczeniami na temat stosowanych w ich firmach strategii optymalizacji procesów finansowych, jak również sposobów zarządzania wartością firmy. Podczas konferencji eksperci dyskutowali na temat zarządzania kapitałem obrotowym w czasie niepewności na rynku oraz możliwości działań naprawczych w firmie.
     
     
     
  • Seminaria regionalne - jesień 2009
    16 września 2009  do 14 października 2009
    Wrocław, Poznań, Gdańsk, Łodź, Lublin, Kraków, Katowice, Warszawa


    Seminaria regionalne - jesień 2009

    Propagowanie nowoczesnych rozwiązań z obszaru HR jest przedsięwzięciem niezwykle ważnym. W tym szczególnym czasie praktycy zarządzania zasobami ludzkimi stają przed nowym wyzwaniem zmierzenia się z niecodziennymi trudnościami: kogo i jak szkolić? Jak motywować pracowników? Gdzie i w jaki sposób poszukiwać oszczędności w firmie, aby nie osłabić jej struktury?
     
    Kolejna edycja projektu „Nowoczesna firma w Europie: Ludzie najważniejszym kapitałem firmy” pomoże Państwu odpowiedzieć na te i inne pytania z zakresu Human Resources. Cykl seminariów organizowany przez Nowoczesną Firmę odbywający się w największych miastach w Polsce przy udziale Partnerów merytorycznych daje Państwu niepowtarzalną szansę spotkania z Ekspertami z obszaru HR i poznania ich doświadczeń, a także gotowych rozwiązań zwiększających efektywność zarządzania.
     
    Proponujemy udział w konferencjach mających charakter spotkań plenarnych, połączonych z prezentacją propozycji firm współpracujących. Każdy Uczestnik seminarium będzie miał możliwość wysłuchania interesujących wykładów o tematyce zarządzania zasobami ludzkimi, a także będzie mógł indywidualnie zapoznać się z rozwiązaniami oferowanymi przez Partnera Seminariów - ADP Polska.
     
    Do grona Partnerów Projektu należą także: Asystenkta.pl, Bonus Systems, Combidata, Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Great Place to Work®
    Eksperci odwiedzą najważniejsze miasta w Polsce:

    Wrocław – 16 września 2009       
    Poznań – 17 września 2009
    Gdańsk – 23 września 2009
    Łodź – 24 września 2009
    Lublin – 29 września 2009
    Kraków – 7 października 2009
    Katowice – 8 października 2009
    Warszawa – 14 października 2009

    Udział w seminariach jest całkowicie bezpłatny. Aby dokonać zgłoszenia wystarczy wejść na stronę www.seminariaregionalne.nf.pl/program i wypełnić formularz rejestracyjny. Każdy uczestnik otrzyma materiały konferencyjne oraz możliwość wygrania cennych nagród ufundowanych przez Partnerów. Państwa uczestnictwo zostanie potwierdzone certyfikatem.
     
    Czekają gotowe rozwiązania, najlepsi eksperci na rynku, doświadczeni wykładowcy, którzy podzielą się swoją wiedzą z przedstawicielami firm w całej Polsce! Liczba miejsc ograniczona!
     
  • Eksperci HR w Twoim mieście!
    17marca 2009r do 16 kwietnia 2009r
    Wrocław, Poznań, Gdańsk, Łodź, Bydgoszcz, Kraków, Katowice, Warszawa


    Eksperci HR w Twoim mieście!

     
    Propagowanie nowoczesnych rozwiązań z obszaru HR jest przedsięwzięciem niezwykle ważnym, zwłaszcza w dobie kryzysu gospodarczego. W tym szczególnym czasie praktycy zarządzania zasobami ludzkimi stają przed nowym wyzwaniem zmierzenia się z niecodziennymi trudnościami: w jaki sposób skutecznie kierować personelem w momencie zawirowań na rynku? Co motywuje pracowników w tak trudnym dla firmy czasie? Gdzie i w jaki sposób poszukiwać oszczędności w firmie, aby nie osłabić jej struktury?
     
    Innowacyjny projekt „Nowoczesna firma w Europie: Ludzie najważniejszym kapitałem firmy” pomoże Państwu odpowiedzieć na te i inne pytania z zakresu Human Resources. Cykl seminariów organizowany przez Nowoczesną Firmę odbywający się w największych miastach w Polsce przy udziale Partnerów merytorycznych daje Państwu niepowtarzalną szansę spotkania z Ekspertami z obszaru HR i poznania ich doświadczeń, a także gotowych rozwiązań zwiększających efektywność zarządzania. Bezpośrednio odnosimy się do sytuacji gospodarczej w Polsce oraz na świecie i dlatego w tej edycji Seminariów przyświeca hasło „HR: niepewne czasy – pewne rozwiązania”.
     
    Proponujemy udział w konferencjach mających charakter spotkań plenarnych, połączonych z prezentacją propozycji firm współpracujących. Każdy Uczestnik seminarium będzie miał możliwość wysłuchania interesujących wykładów o tematyce zarządzania zasobami ludzkimi, a także będzie mógł indywidualnie zapoznać się z rozwiązaniami oferowanymi przez Partnera Seminariów - ADP Polska Sp. z o.o.
     
    Do grona Partnerów Projektu należą także: Empik School, FPL, Fundacja Obserwatorium Zarządzania, IDEA Management Consulting, Monsterpolska oraz Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego.
     
    Eksperci odwiedzą najważniejsze miasta w Polsce:
    • Warszawa – 17 marca 2009r
    • Łódź – 19 marca 2009r
    • Wrocław – 25 marca 2009r
    • Poznań – 26 marca 2009r
    • Katowice – 1 kwietnia 2009r
    • Kraków – 2 kwietnia 2009r
    • Bydgoszcz – 15 kwietnia 2009r
    • Gdańsk – 16 kwietnia 2009r
    W ramach wystąpień, odbywających się w trzech blokach tematycznych:
    1.      Po pierwsze: Optymalizacja!
    2.      Po drugie: Rekrutacja!
    3.      Po trzecie: Rozwój!
     
    Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie diagnozować rozwój zasobów ludzkich, jak poszukiwać oszczędności w swojej firmie oraz czy zmniejszenie liczebności kadry jest rzeczywiście najlepszym sposobem redukcji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Poznają także narzędzia do trafnej oceny kandydatów, jak również nowe trendy i możliwości rekrutacji pracowników. Eksperci podpowiedzą w jakim kierunku zmierzają szkolenia językowe w firmach i pokażą przewagę procesowego podejścia do szkoleń nad krótkimi formami.
     
    Udział w seminariach jest całkowicie bezpłatny. Aby dokonać zgłoszenia wystarczy wejść na stronę www.seminariaregionalne.nf.pl i wypełnić formularz rejestracyjny. W ramach uczestnictwa do otrzymania materiały konferencyjne oraz możliwość wygrania cennych nagród ufundowanych przez Partnerów. Państwa uczestnictwo zostanie potwierdzone certyfikatem.
     
    Czekają gotowe rozwiązania, najlepsi eksperci na rynku, doświadczeni wykładowcy, którzy podzielą się swoją wiedzą z przedstawicielami firm w całej Polsce! Liczba miejsc ograniczona!
     
  • Promocja książki „Outsourcing: Podręcznik sprawdzonych praktyk”
    27 listopada 2008 r
    Domu Dziennikarza, ul. Foksal 3/5


    Promocja książki „Outsourcing: Podręcznik sprawdzonych praktyk”

    „Outsourcing: Podręcznik sprawdzonych praktyk” to pierwsza na polskim rynku publikacja przedstawiająca kompleksowe i praktyczne podejście do outsourcingu. Książka prezentuje szerokie spektrum zagadnień związanych ze współpracą z partnerem zewnętrznym. Jest to doskonały podręcznik dla menedżerów, napisany przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w projektach outsourcingowych na całym świecie. Autorzy: Mark J. Power, Kevin C. Desouza, Carlo Bonifazi, to uznane, międzynarodowe autorytety w dziedzinie outsourcingu.
     
    Harvard Business Review i Instytut Outsourcingu, którego członkiem jest ADP Polska, mają zaszczyt zaprosić 27 listopada na spotkanie z prof. Kevinem C. Desouza, współautorem książki. Spotkanie połączone będzie z dyskusją panelową: Jak budować wartość firmy w trudnych czasach? Nowa rola outsourcingu, w którym udział wezmą przedstawiciele największych polskich przedsiębiorstw oraz autorytety naukowe w dziedzinie zarządzania.
     
    Dyskusję poprowadzi Antoni Bielewicz (Harvard Business Review Polska).
     
  • Międzynarodowy Kongres Kadry
    24-27 listopada 2008 r
    Hotelu Hilton w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 63


    Międzynarodowy Kongres Kadry

    W dniu 24-27 listopada 2008 r. odbył się w Warszawie Międzynarodowy Kongres Kadry, najbardziej prestiżowe wydarzenie rynku HR w Polsce. W Kongresie udział wzięli eksperci z kraju i zagranicy, specjaliści z różnych dziedzin. Jednym z prelegentów był Hans Jansen, przedstawiciel ADP, który przedstawi wykład na temat Outsourcingu Usług HR w Europie.
    Kongres odbył się w hotelu Hilton w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 63.
     

    Krótkie streszczenie wykładu:

     
    Jednym z podstawowych założeń funkcjonowania każdej firmy jest terminowe dokonywanie wypłat wynagrodzeń w zgodzie z prawem, dopiero jego spełnienie pozwala na stabilne działanie oraz wprowadzanie ambitnych strategii HR. Spełnienie tego warunku w praktyce okazuje się jednak nie takie proste. Po dokładnej analizie przebiegu procesu naliczania płac można dostrzec jak bardzo jest on złożony i kosztowny. Szacowanie tych procesów jest dużym wyzwaniem, jednak wartym podjęcia. Dzięki niemu firmy mogą zadecydować o najwłaściwszej strategii oraz utrzymać tą decydującą funkcję pod kontrolą. Dla wielu przedsiębiorstw outsourcing naliczania płac jest krokiem wysoko uzasadnionym i przyjętym. Wiele jednak waha się a niektóre rezygnują. Należy zatem spojrzeć poza racjonalne mechanizmy napędowe i poszukać najlepszych czynników podczas podejmowania decyzji.
     

    Hans Jansen

     
    Hans Jansen jako wiceprezes ADP Europe odpowiada za sprzedaż międzynarodową w regionie Europy. Jest odpowiedzialny za budowanie silnej pozycji ADP na światowym rynku usług dla pracodawców. Związany z ADP od 1999 r., karierę rozpoczął w holenderskim oddziale firmy, obecnie w ADP zarządza sprzedażą i usługami . Od 2008 r. mieszka i pracuje w Paryżu, odpowiadając za współpracę z międzynarodowymi przedsiębiorstwami.
     
  • HRM Systems
    28 października 2008 r.
    w Warszawie


    HRM Systems

     
    28 października 2008 r.  w Warszawie odbyła się konferencja poświęcona tematyce Human Resource Management Systems. Jednym z partnerów konferencji była ADP Polska. Przedstawiciele ADP Polska - Ireneusz Anoszczenko oraz Tomasz Czerkies - przedstawili wykład poświęcony Monitoringowi pracy w procesie naliczania płac, na przykładzie firmy Acxiom Polska.
     
    Konferencja odbyła się 28.X.2008 w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 1.
  • Konferencja ADP i Pulsu Biznesu
    10 października 2008 r.
    w Warszawie


    Konferencja ADP i Pulsu Biznesu

    10 października 2008 r.  odbyła się w Warszawie konferencja poświęcona outsourcingowi kadrowo-płacowemu. Organizatorem konferencji był Puls Biznesu, a jednym z partnerów firma ADP Polska.  W konferencji udział wzięli specjaliści rynku outsourcingu usług kadrowych i płacowych. Prelegentem ADP Polska był jej Dyrektor Zarządzający Przemysław Budzbon (zdjęcie poniżej), który przedstawił trendy i praktyki europejskie w dziedzinie outsourcingu kadr i płac oraz specyfikę polskiego rynku na tym tle.
  • TOP 500 - największe firmy nowej Europy
    11 września 2008
    Forum Ekonomicznego w Krynicy


    TOP 500 - największe firmy nowej Europy

     
    11 września 2008 roku podczas XVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy, na Gali Gwiazdy Nowej Europy zostały wręczone wyróżniania w rankingu najlepszych firm Europy Środkowo-Wschodniej – TOP 500. Ranking ten co roku publikuje Manager Magazin (nr październikowy).

    W tym roku nad przygotowaniem danych do zestawienia pracowali eksperci z firmy Coface, która podobnie jak ADP Polska była głównym partnerem wydarzenia. Przeanalizowane zostały dane finansowe firm z Europy Środkowej i Wschodniej.

    Zwycięzcą rankingu została Grupa PKN Orlen, ale na wyróżnienie zasłużyła również firma Tesco Polska. Spółka zanotowała 92 proc. wzrost sprzedaży (do 3,6 mln euro) oraz 132 proc. zysków. Warto zauważyć, iż zwyżki nastąpiły zaledwie w ciągu roku, w branży, w której o codzienne zakupy rywalizują największe sieci handlowe.
    Nagrodę firmie Tesco Polska wręczał Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ADP Polska Ireneusz Anoszczenko.

    ADP od ponad 60 lat na świecie i od 10 lat w Polsce specjalizuje się w budowaniu efektywnych kosztowo i operacyjnie rozwiązań kadrowo-płacowych. Dlatego też jest mi niezmiernie miło, że w rankingu TOP 500 na łamach Manager Magazine reprezentowane jest całkiem liczne grono naszych polskich Klientów. Warto nadmienić że w rankingu Fortune 500 amerykańskiego magazynu gospodarczego Fortune, Klienci ADP stanowią większość spośród wymienionych tam firm. Potwierdza to fakt, że w zaawansowanych gospodarkach właśnie outsourcing procesów biznesowych jest narzędziem, z którego firmy korzystają najczęściej budując swoja przewagę rynkową. Sygnały od naszych Klientów w Polsce potwierdzają, że najważniejszą wartością dodaną outsourcingu kadrowo-płacowego jest zwiększenie efektywności, poprawa bezpieczeństwa i ciągłości procesów oraz ich zgodności z coraz bardziej skomplikowanymi regulacjami prawnymi. Bezpieczeństwo danych, formalizacja procesów obiegu informacji oraz obniżenie kosztów w organizacji są dla naszych Klientów równie istotne przy decyzji o wyborze rozwiązania outsourcingowego. (Komentował Przemysław Budzbon, Dyrektor Zarządzający ADP Polska).
     
  • Konwent HR
    23 czerwca 2008 r.
    Hotelu Sheraton w Warszawie


    Konwent HR "Prawo Pracy i Płace"

    23 czerwca 2008 r. w Hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się XXIV konferencja z cyklu Konwent HR, podczas której ADP prezentowało case study firmy Acxiom Polska - Klienta ADP.

    Monitoring prawny w procesie naliczania płac

    Outsourcing płacowy, rozwiązanie służące obniżeniu kosztów, zmienia ostatnio swoje oblicze. Choć redukcja kosztów nadal pozostaje priorytetem – przed firmami korzystającymi z zewnętrznych usług otwierają się nowe możliwości i perspektywy. Polskie firmy coraz częściej decydują się na powierzenie procesu naliczania płac zewnętrznemu dostawcy w związku z możliwością przekazania określonego zakresu odpowiedzialności prawnej. Dział Prawny dostawcy przejmuje wiele obowiązków Klienta m.in. definiuje obszary, w których mogą wystąpić problemy interpretacji prawnej, monitoruje zmiany w przepisach i zajmuje się wprowadzeniem ich do systemu płacowego, z uwzględnieniem i analizą innych elementów, na które wprowadzana zmiana wpływa, aktualizuje również wskaźniki (przeciętne wynagrodzenie do celów wpłaty obowiązkowej na PFRON, minimalne wynagrodzenie pracowników młodocianych, waloryzacja zasiłków chorobowych) niezbędnych w procesie automatyzacji naliczania płac.
    Na przykładzie naszego Klienta, firmy Acxiom Polska, pokażemy Państwu, jakie znaczenie ma aspekt prawny w naliczaniu płac, jakie korzyści czerpie firma oddając te funkcje na zewnątrz oraz jakie są jej oczekiwania wobec dostawcy.
  • Idealny dostawca rozwiązań outsourcingowych
    10 czerwca 2008 r.
    Pałacu Sobańskich


    Idealny dostawca rozwiązań outsourcingowych

     
    10 czerwca 2008 roku o godzinie 8:30 w Pałacu Sobańskich odbyło się Śniadanie Biznesowe Harvard Business Review oraz m.in. ADP Polska. Tematem spotkania była analiza oczekiwań Klientów usług outsourcingowych. Zaprezentowane zostały również wyniki badania przeprowadzonego przez HBR i Instytut Outsourcingu na grupie osób decydujących o wdrożeniu outsourcingu w firmie, zarządzających kontraktami outsourcingowymi lub przygotowujących taki kontrakt do realizacji.

    W panelu dyskusyjnym wzięli udział:

    Leszek Konkel, Prezes Acxiom - Klient ADP Polska

    Krzysztof Jabłoński, Dyrektor Zarządzający Usługami, Netia - Klient IBM

    Philippe Thibaut, Dyrektor ICT, KBC - Klient Baker and McKenzie

    Prowadzenie: Paweł Rabiej, Harvard Business Review Polska
    Partner: Instytut Outsourcingu
     
  • ADP sponsorem nagrody w konkursie Lider
    9 czerwca 2008 r.
    Polonia Palace Hotel


    ADP sponsorem nagrody w konkursie Lider

     
    9 czerwca 2008 roku w Polonia Palace Hotel, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych zorganizował uroczystą galę rozdania nagród laureatom IX edycji Konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

    W imieniu ADP nagrodę wręczył firmie Górażdże Cement S.A. Prezes ADP Przemysław Budzbon.

    Wśród Laureatów konkursu znaleźli się:

    • Michelin Polska S.A. – złota statuetka i tytuł LIDER ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI 2008 za wybitne osiągnięcia we wszystkich obszarach ZZL
    • Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego – szafirowa statuetka i tytuł LIDER ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI 2008 w kategorii małych i średnich firm za wybitne osiągnięcia we wszystkich obszarach ZZL
    • TESCO (Polska) Sp. z o.o.– bursztynowa statuetka za rozwój kapitału ludzkiego
    • Bank Zachodni WBK S.A. – bursztynowa statuetka za stosowanie nowoczesnych narzędzi ZZL
    • DHL Express (Poland) Sp. z o.o. – bursztynowa statuetka za szkolenia i rozwój pracowników
    • CIECH S.A. – wyróżnienie za integrację organizacyjną i budowanie tożsamości Grupy
    • Urząd Miasta Poznania – wyróżnienie za doskonalenie procedur i narzędzi
    • Górażdże Cement S.A. – wyróżnienie za kształtowanie wizerunku pracodawcy „z wyboru”
    • Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego – wyróżnienie za elastyczny system ZZL
    • Grupa Lotos S.A. – wyróżnienie za kompleksowe doskonalenie systemu ZZL 
     
  • Degustacja win z ADP Polska
    13 marca 2008 r.
    restauracji "Sekret" przy ul. Jezuickiej 1/3 w Warszawie


    Degustacja win z ADP Polska

     
    Serdecznie dziękujemy naszym Gościom i Klientom za udział w degustacji win, która odbyła się 13 marca 2008 roku w restauracji "Sekret" przy ul. Jezuickiej 1/3 w Warszawie.

    Na spotkaniu dowiedzieli się Państwo:
    • Po co, czyli czym różni sie degustacja od picia wina?
    • Jak powstaje wino, skąd się bierze barwa, czyli czy można zrobić białe wino z ciemnych odmian?
    • Po co wina dojrzewają? Co oznacza "dojrzewanie nad osadem"?
    • Jak powinno się dobierać wina do potraw: wszystko do wszystkiego czyli do niczego?
    • Na czym polega sztuka czytania etykiet?
    • Jakie są strategie nabywcy: gdzie, jak i kiedy kupować wina?
    Degustowaliśmy najlepsze wina z całego Świata. 
    Dobraliśmy najlepsze potrawy współgrające z winami, mając nadzieję, że spędziliście Państwo z ADP przyjemny i ciekawy wieczór.

    Jeszcze raz dziękujemy za wspólnie spędzony czas.
     
  • Outsourcing kadrowo-płacowy
    01 listopad 2007 r.
    w Warszawie


    Outsourcing kadrowo-płacowy

    Rola outsourcingu w światowej gospodarce: zmiany sposobów zarządzania firmą

    Prelegent: Dr Richard Mbewe

     Dr Richard Mbewe
     Managing Partner
     Atria Real Estate Partners
     S.C.A. SICAR


    Absolwent Politechniki Warszawskiej ze specjalnością inżynieria chemiczna (1991). Ukończył studia doktoranckich na Uniwersytecie Warszawskim i posiada dyplom MBA z University of Calgary. Jest wykładowcą Zarządzania Finansami Międzynarodowymi oraz Globalny Marketing w WSHiP. im. Łazarskiego w Warszawie. Ma doświadczenie zawodowe jako Country Manager, Project Manager oraz Głównego Ekonomisty. Uczestnik różnych konferencji jako panelista dotyczących analizy makroekonomicznej, trendów na rynku nieruchomości oraz wpływu akcesji na poszczególne gospodarki nowych krajów członkowskich UE – 10. Obecnie jest Partnerem Zarządzającym Atria Real Estate Partners, funduszu deweloperskiego zarejestrowanego w Luksemburgu.

    Wdrożenie outsourcingu kadrowo-płacowego na przykładzie firmy Castorama

    Prelegent: Przemysław Budzbon

    Celem prelekcji jest zaprezentowanie wdrożenia outsourcingu płacowego w firmie Castorama. Podczas spotkania pokażemy Państwu, jakie wartości dodane może uzyskać firma podpisując kontrakt outsourcingowy, jak przebiega wdrożenie i jak radzi sobie z tym zadaniem, od wielu lat, światowy lider w zarzadzaniu rozwiazaniani kadrowo-płacowymi - ADP Polska. Podzielimy się z Państwem naszym bogatym doświadczeniem w outsourcingu kadrowo-płacowym, przedstawimy nasze projektowe podejście do każdego zadanie realizowanego u Klienta. Pokażemy nowe trendy HR, ciekawe rozwiązania outsourcingowe i możliwości jakie one dziś dają.

     

    Przemysław Budzbon 
    General Manager 
    ADP Polska


    Wykształcenie wyższe, ukończył Politechnikę Gdańską. Sprawował funkcje dyrektora technicznego w firmie Biuro-Technika w Gdańsku. Następnie był dyrektorem oddziałów Computerland S.A. w Poznaniu oraz Gdańsku. Dyrektor Zarządzający ADP Polska Sp. z o.o. Autor oraz menedżer licznych projektów: 

    • Prywatyzacja przedsiębiorstwa Biuro-Technika
    • Opracowanie i wdrożenie do produkcji technologii projektowania i budowy okablowania strukturalnego w ComputerLand S.A.
    • Projekt Koncepcyjny, Funkcjonalny i Techniczny Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Poznania
    • System Lojalnościowy Klientów Petrochemii Płock oparty o technologię kart mikroprocesorowych
    • Joint-Venture ADP i HOGART
    • Outsourcing administracji płac dla Carrefour Polska 
    • Outsourcing administracji płac i kadr dla Ahold Polska.

    Najnowsze trendy w przywództwie: wnioski z konferencji ASTD 2007

    Prelegent: Szymon Kudła

    Zapraszamy na 60 minut pełnych wymiany doświadczeń, wyników badań i najnowszych, często prowokujących koncepcji dotyczących przywództwa. Większość z nich została zaprezentowana na ostatniej konferencji ASTD w Atlancie. Dowiedzą się Państwo m.in.:
    - Jakie są najnowsze wyniki badań dotyczących przywództwa? 
    - Jak to wpływa na rolę HR w pozyskaniu, kształceniu i zatrzymaniu najskuteczniejszych   menedżerów? 
    - Jakie mity, którymi HR „karmił się” przez ostatnie 15 lat, są już obalone? 
    - Na czym polegają koncepcje „dojrzałości menedżerskiej”? 
    - Dlaczego menedżerowie „gwiazdorzy”, podkupywani przez headhunterów, nie odnoszą sukcesów?

    Szymon Kudła 

    Prezes Centrum Szkoleniowego JET Sp. z o.o.

    Założyciel, współwłaściciel i Prezes Zarządu Centrum Szkoleniowego JET.  Członek American Society of Training and Development oraz International Society for Performance Improvement. Przeszło 100 wystąpień dla grup od 50 do 500 osób; sukcesy na największych polskich konferencjach, w tym na Kongresie Kadry (wielokrotnie oceniany jako najlepszy mówca) oraz na najbardziej prestiżowych zagranicznych konferencjach i warsztatach (ASTD i ISPI). Uznany przez miesięcznik „Forbes / Profit” za jednego z najbardziej poszukiwanych konsultantów ds. zarządzania ludźmi w Polsce.

    Najciekawsze tendencje i modele biznesowe w outsoursingu kadrowo-płacowym w Europie i na świecie

    Prelegent: Ireneusz Anoszczenko

    Ireneusz Anoszczenko

    Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu
    ADP Polska

    Absolwent Prawa i Administracji na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Podyplomowych Studiów Managerskich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktualnie kontynuuje naukę w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University z dyplomem MBA Oxford Brookes University (Wielka Brytania). Od blisko 14 lat prowadzi projekty związane z dostarczaniem usług dla międzynarodowych korporacji. W ADP Polska odpowiedzialny za rozwój biznesu związanego z Outsourcingiem funkcji kadrowo-płacowych. Swoje doświadczenie wykorzystuje we współpracy z Klientami, których celem jest optymalizacja kosztów związanych z obszarem płacowo-kadrowym zapewniając jednocześnie większy stopień bezpieczeństwa (w kwestiach zgodności z prawem, odpowiedzialności, poufności, itp.).

    Analiza kosztów wewnętrznych w działach kadrowo płacowych

    Prelegent: Mariusz Koczwara

    Celem wystąpienia jest zaprezentowanie wyników badania TCO (Total Cost of Ownership), jakie firma ADP przeprowadziła przy współpracy z PriceWaterhouseCoopers, na losowo wybranej grupie managerów zarówno w Polsce jak i na świecie. Badanie to miało na celu  porównanie kosztów wewnętrznych ponoszonych przez działy kadrowo-płacowe z kosztami jakie firmy ponosiłyby po wprowadzeniu outsourcingu kadrowo-płacowego. Podczas prezentacji zostaną przedstawione kluczowe ustalenia i wyniki przeprowadzonego badania. Dzięki nim uczestnicy będą mogli przekonać się jak skutecznie HR Manager może zminimalizować koszty swojego działu oraz wyliczyć ile konkretnie mogą wynosić jego oszczędności. 

    Dla wszystkich chętnych uczestników prelekcji proponujemy bezpłatne badanie kosztów wewnętrznych.

    Mariusz Koczwara

    Account Manager
    ADP Polska

    Mariusz Koczwara rozpoczął karierę zawodową w wieku 18 lat. Prowadził 4 duże sklepy. W związku z wyjazdem na studia przekazał działający interes rodzicom. Skończył studia na Politechnice na wydziale elektroniki. Nigdy nie pracował w swoim zawodzie. Całe swoje zawodowe życie zajmował się sprzedażą i HR. Na 3 roku studiów rozpoczął pracę w notowanej na giełdzie spółce softwarowej SIMPLE. Przez 6 lat współpracował z SIMPLE przechodząc od statusu wdrożeniowca, poprzez project managera do regionalnego dyrektora ds. sprzedaży. Przez kolejne dwa lata pracował w HR Partner, firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe na rynek firm polskich.
    W ADP pracuje od kwietnia 2002 roku jako Account Menager. Jego pierwszym, prawdopodobnie najważniejszym sukcesem było podpisanie kontraktu z GEPC, następnie z Kimball Electronics oraz największy kontrakt z Castoramą.
     
  •