HR BPO: 7 Najczęstszych błędów

Czy popełniasz typowe błędy, które wpływają na funkcjonowanie Twojego działu HR oraz zawieranie umów outsourcingowych?

Wybór rozwiązania BPO (Business Process Outsourcingoutsourcing procesów biznesowych) w zakresie HR to ważny krok w ewolucji przedsiębiorstwa. Presja spowodowana obecną sytuacją na rynku powoduje, że przedsiębiorstwa po prostu nie mogą pozwolić sobie na odkładanie decyzji o skorzystaniu z usług BPO, oferujących zwiększoną wydajność, wiedzę oraz doświadczenie. Nigdy wcześniej zainteresowanie firm outsourcingiem procesów kadrowo-płacowych nie było tak duże.

Ponieważ rynek usług BPO przeżywa rozkwit, kompleksowość rozwiązań oraz cała rzesza potencjalnych usługodawców może przyprawić o zawrót głowy. Przedsiębiorstwa oraz ich decydenci muszą w pełni zorientować się w tej kwestii oraz zasięgnąć właściwej porady, zanim dokonają wyboru najlepszego rozwiązania dla firmy. Aby ułatwić proces podjęcia decyzji, stworzono niniejszy raport, który przedstawia i obala pewne mity na temat usług BPO, związane z ludźmi, procesami, wydajnością, technologią, kwalifikacjami oraz niepewnościami.

Outsourcing, stosowany w niewłaściwy i nieświadomy sposób, może okazać się ryzykownym rozwiązaniem. Jednakże demaskując mity można z powodzeniem uniknąć błędów oraz dać początek długofalowej i owocnej współpracy przedsiębiorstwa oraz partnera HR.

Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu:
http://www.blog.adp.pl/outsourcing-uslug-hr-bledy-popelniasz/

 

Błąd #1: „...bo zawsze tak robiliśmy”

Błąd #2: Zaniżanie rzeczywistych kosztów HR

Błąd #3: Odkładanie decyzji o outsourcingu

Błąd #4: Obawa przed utratą kontroli

Błąd #5: Niedocenianie zalet standaryzacji

Błąd #6: Skupianie się wyłącznie na kosztach

Błąd #7: Niewłaściwe postrzeganie zmian w organizacji

Pobierz pełny raport