eTeczka

W ramach usługi Premium i Premium Plus, ADP odpowiada za prowadzenie teczek pracowników. Dostarczane dokumenty kadrowe są przechowywane w archiwum ADP. Aby umożliwić Ci zdalny wgląd do dokumentacji pracowniczej, oferujemy usługę eTeczki.

Czym jest eTeczka?

eTeczka pozwala na dostęp do elektronicznego repozytorium dokumentów dotyczących każdego pracownika Twojej firmy. Dokumenty z akt osobowych są indeksowane według kategorii, digitalizowane przed rozpoczęciem usługi, następnie przyrostowe dokumenty są na bieżąco skanowane i dołączane do eTeczki. Elektroniczna teczka prowadzona jest zarówno dla obecnych, jak i byłych pracowników, dzięki czemu dysponujesz bieżącym wglądem do informacji nawet po rozwiązaniu stosunku pracy. Dzięki przypisaniu każdego dokumentu do odpowiedniej kategorii (część teczki A, B, C i typ dokumentu) możesz z łatwością wyszukać dowolny dokument.
Czym jest eTeczka?

Usługi w ADP