Innowacyjne usługi

Nowoczesne rozwiązania dla
przedsiębiorstw każdego rozmiaru

Pharmacy Help

eTeczka

eTeczka jest jedną z dodatkowych usług oferowanych przez ADP. Pozwala na dostęp online do teczek pracowników Twojej firmy.

ADP Polska jest największą na polskim rynku firmą oferującą profesjonalne usługi wspierające biznes. W zależności od potrzeb firma może zdecydować się na powierzenie ADP zarządzania płacami swoich pracowników, administrowania kadrami i rozliczania czasu pracy. Co ciekawe, wielu klientów rozpoczyna współpracę z ADP w podstawowym zakresie, sukcesywnie poszerzając obszar współpracy o kolejne usługi.

W ramach usługi Premium i Premium Plus, ADP odpowiada za prowadzenie teczek pracowników. Dostarczane dokumenty kadrowe są przechowywane w oddziale ADP. Aby umożliwić Twojej firmie zdalny wgląd do dokumentacji pracowniczej, oferujemy usługę eTeczki.

eTeczka pozwala na dostęp do elektronicznego repozytorium dokumentów dotyczących każdego pracownika Twojej firmy. Elektroniczna teczka prowadzona jest zarówno dla obecnych, jak i byłych pracowników, dzięki czemu masz wgląd do informacji nawet po rozwiązaniu stosunku pracy. Wszystkie pliki z tradycyjnych, papierowych teczek są skanowane, a następnie archiwizowane i udostępniane w elektronicznym repozytorium administrowanym przez ADP. Wielofunkcyjne oprogramowanie pozwala z łatwością odnaleźć właściwy dokument, zapoznać się z jego treścią, pobrać lub wydrukować. Dzięki temu rozwiązaniu, każda uprawniona osoba ma możliwość łatwego i szybkiego wglądu do dokumentów za pośrednictwem internetu. Z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie możesz przeglądać pliki – wystarczy urządzenie z dostępem do sieci www.

Skorzystaj z usługi eTeczka oferowanej przez ADP!

 

Usługi w ADP