Komunikacja cyfrowa i media społecznościowe doprowadziły do powstania bazy wiedzy i umożliwiły globalną współpracę w biznesie. Jak firmy mogą wykorzystać globalną pulę talentów jednocześnie utrzymując,, swoje strategie w zakresie zasobów ludzkich na poziomie lokalnym, a z drugiej strony poprawiając Zarządzanie Kapitałem Ludzkim?
55 mln osób na świecie pracuje poza krajem swojego pochodzenia, co oznacza, że elastyczne formy zatrudnienia, sieci społecznościowe i technologia mobilna zmieniają środowisko pracy każdego z nas. Dlatego wielu komentatorów biznesu i zarządzania personelem wskazuje na zmiany otoczenia, do których organizacje muszą się przystosować. Muszą one również wdrożyć nowe rozwiązania w zakresie Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Działy kadr muszą poznać nowe metody pracy i uwzględnić je w swojej strategii zarządzania kapitałem ludzkim (Human Capital Management, HCM),,, dzięki: