Wsparcie dla klientów i pomoc techniczna firmy ADP.

Pomoc techniczna i wsparcie dla administratora klienta firmy ADP

W przypadku administratora klienta firmy ADP: Jeśli jesteś obecnie klientem firmy ADP, w przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta po stronie ADP.

Pomoc techniczna dla pracowników

W przypadku pracowników firmy, która korzysta z rozwiązań ADP:

  • Jeżeli nie pamiętasz hasła lub masz problemy z logowaniem, skontaktuj się ze swoim działem HR w celu konfiguracji nowego hasła.
  • Jeżeli masz problem z dostępem do paska płacowego, w pierwszej kolejności skontaktuj się z działem naliczania płac/HR swojej organizacji.

Jesteś zainteresowany rozwiązaniami ADP?

Porozmawiajmy o tym, w jaki sposób nasze rozwiązania naliczania płac i administracji personalnej mogą pomóc Twojej firmie.

Zadzwoń: (048) 22 557 57 00