Sprzedaż

Sprzedaż

hr_services

Jesteś zainteresowany rozwiązaniami ADP?

Zadzwoń do nas, aby porozmawiać o Twoich wymaganiach.

Infolinia

Infolinia

24_7_support

Wsparcie dla klientów ADP

Skontaktuj się z naszą infolinią, aby uzyskać porady ekspertów.

Eksperci ADP oferują klientom swoje wieloletnie doświadczenie w obszarze kadr i płac. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie:

Zapytaj eksperta

 

Outsourcing kadrowo-płacowy

Elastyczne rozwiązania,optymalizacja i kontrola kosztów

 
 

Co to jest outsourcing?
Małe firmy wybierają outsourcing, by móc korzystać z wysokiego poziomu naszych kompetencji oraz oferowanych przez nas elastycznych rozwiązań. Wielkie korporacje pragną skupić się na swojej podstawowej działalności i poszukują idealnie dopasowanych rozwiązań. Jedni i drudzy mają te same cele. Outsourcing – strategiczny wybór

Optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich
Nasz cel to odciążenie Klienta od działań, które, mimo iż istotne, nie są elementem jego zasadniczej działalności. Dzięki temu wszyscy pracownicy Klienta mogą skoncentrować się na podnoszeniu efektywności przedsiębiorstwa.
 
Elastyczne rozwiązania
Klient może zwiększyć lub zmniejszyć liczbę pracowników, zmodyfikować strukturę organizacyjną firmy lub potrzebować nowych narzędzi do zarządzania zasobami ludzkimi. ADP gwarantuje, że proponowane rozwiązania zostaną zawsze i w każdej sytuacji dostosowane do nowych wymagań. Gwarantujemy ponadto wprowadzenie na bieżąco najnowszych technologii.

 
 

Skorzystaj z usługi Realizacja przelewów oferowanej przez ADP

Optymalizacja i kontrola kosztów
Outsourcing umożliwia korzystanie z najlepszych rozwiązań i przyczynia się do wyraźnej poprawy efektywności administracji. Klient jest w stanie przewidzieć i kontrolować koszty, a wydatki zawsze odpowiadają wartościom, które widnieją na fakturach.
 
Certyfikowane procedury
Po wprowadzeniu w Stanach Zjednoczonych standardów Sarbanes-Oxley nasze procedury kontroli zostały poddane szczegółowemu audytowi. Certyfikat ten jest dla naszych Klientów wyjątkową gwarancją jakości naszych usług.
 
Siedem zalet Outsourcingu:

  1. Koncentracja na zasadniczej działalności
  2. Więcej czasu i środków na realizację strategicznych projektów
  3. Wprowadzenie elastycznych rozwiązań
  4. Korzystanie z najlepszych metod
  5. Optymalizacja i kontrola kosztów
  6. Uwolnienie środków na inwestycje
  7. Redukcja ryzyka
 

Nowi Klienci

* Required field

Please enter your First name.
Please enter your Last name.
The Email field contains an invalid email address.
Please enter a Company name.
Enter an Address
Enter a city
The Phone Number field is requierd.
Enter # of Employees.
 
 

Wiadomość

Enter a remark.
 
 
Requierd field.
 

Zapewniamy ochronę twojej