Sprzedaż

Sprzedaż

hr_services

Jesteś zainteresowany rozwiązaniami ADP?

Zadzwoń do nas, aby porozmawiać o Twoich wymaganiach.

Infolinia

Infolinia

24_7_support

Wsparcie dla klientów ADP

Skontaktuj się z naszą infolinią, aby uzyskać porady ekspertów.

Eksperci ADP oferują klientom swoje wieloletnie doświadczenie w obszarze kadr i płac. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie:

Zapytaj eksperta

 

eTeczka

W ramach usługi Premium i Premium Plus, ADP odpowiada za prowadzenie teczek pracowników. Dostarczane dokumenty kadrowe są przechowywane w archiwum ADP. Aby umożliwić Ci zdalny wgląd do dokumentacji pracowniczej, oferujemy usługę eTeczki.

 
 

Czym jest eTeczka?

eTeczka pozwala na dostęp do elektronicznego repozytorium dokumentów dotyczących każdego pracownika Twojej firmy. Dokumenty z akt osobowych są indeksowane według kategorii, digitalizowane przed rozpoczęciem usługi, następnie przyrostowe dokumenty są na bieżąco skanowane i dołączane do eTeczki. Elektroniczna teczka prowadzona jest zarówno dla obecnych, jak i byłych pracowników, dzięki czemu dysponujesz bieżącym wglądem do informacji nawet po rozwiązaniu stosunku pracy. Dzięki przypisaniu każdego dokumentu do odpowiedniej kategorii (część teczki A, B, C i typ dokumentu) możesz z łatwością wyszukać dowolny dokument.