COVID-19 ADP w gotowości
Jako kluczowy partner Państwa firmy mamy pełną świadomość tego, jak ważna jest
nasza zdolność do dalszego wspierania naszych klientów w obliczu globalnego
zjawiska o podłożu zdrowotnym.
Zdrowie oraz dobro naszych współpracowników, klientów oraz ich pracowników
stanowi dla nas najwyższą wartość. Nieustannie uważnie monitorujemy rozwój
COVID-19 za pośrednictwie lokalnych organów, Amerykańskiego Centrum Kontroli i
Zapobiegania Chorób oraz Światowej Organizacji Zdrowia. W związku z ciągłym
rozwojem sytuacja, koncentrujemy się na naszych działaniach mających na celu
utrzymanie bezpiecznego środowiska pracy dla naszych współpracowników oraz
brak zakłóceń w obszarze prowadzonej działalności biznesowej.
Zabezpieczenia, bezpieczeństwo oraz jakość życia stanowią integralną cześć
naszych produktów, procesów biznesowych oraz infrastruktury. Mamy solidny,
globalny, zintegrowany Business Resiliency Program, który jest zarządzany
przez dedykowany zespół ekspertów, którzy dokładają wszelkich niezbędnych
starań, aby nasza działalność była prowadzona bez zakłóceń, tak abyśmy mogli
Państwu zapewnić najlepszą możliwą obsługę.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jakie zostały podjęte działania po stronie ADP w odpowiedzi na
COVID-19?
-
ADP jest świadome oraz uważnie monitoruje rozwój sytuacji w zakresie
Koronawirusa poprzez nasze kontakty z lokalnymi organami, Amerykańskim
Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorób oraz Światową Organizacją Zdrowia w
celu utrzymanie bezpiecznego środowiska pracy w naszych obiektach oraz brak
zakłóceń w obszarze prowadzonej działalności biznesowej.
-
Nasz Business Resiliency Program został aktywowany i obejmuje on:
-
Umożliwienie świadczenia pracy z domu w regionach najbardziej narażonych
-
Wdrożenie globalnej strategii w celu koordynacji świadczonych usług i
wsparcia naszych klientów
-
Przekazanie naszym współpracownikom potrzebnych informacji oraz
najlepszych praktyk niezbędnych w zapobieganiu rozprzestrzeniania się
jakichkolwiek chorób
-
Koordynowanie globalnej oraz lokalnej komunikacji z naszymi
współpracownikami, klientami oraz partnerami
- Ograniczenie wszystkich podróży służbowych, które nie są kluczowe
Co wchodzi w zakres Business Resiliency Plan?
-
ADP posiada solidny, dopracowany program odporności biznesowej, który został
przetestowany pod kątem różnego rodzaju scenariuszy zagrożeń, w tym również
w przypadku wystąpienia pandemii. Nasza zdolność do bycia gotowym do
stawienia czoła problemom związanym ze zdrowiem i bezpieczeństwem opiera się
na:
- Ustalonych wytycznych i protokołach dotyczących chorób zakaźnych
- Solidnej strategii komunikacyjnej
- Uświadamiania oraz edukacji naszych współpracowników
- Zopatrzeniu oraz dystrybucji dostaw
-
Stosownych politykach z obszaru HR w zakresie planowania na wypadek
kryzysu w zakresie pandemii/zdrowia
- Gotowości obiektów oraz standardach ich oczyszczania
- Protokołach w zakresie zachowania społecznego dystansu
- Monitorowania podróży, wytycznych i porad w tym zakresie
-
Programach odnowy dla współpracowników koordynowanych przez ADP Medical
- Programach kontroli zakażeń, reagowania oraz wdrażania
- Zarządzaniu w obszarze emigracji
Czy ADP posiada dedykowany zespół w zakresie Business Resiliency?
-
Tak, ADP posiada radę Business Resiliency Program, której przewodniczy Chief
Security Officer. Grupa ta wyznacza generalne wytyczne oraz kierunek
strategiczny dla ADP Global Business Resiliency Program.
-
Plany ADP w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa oparte są o Fazy Pandemii
zidentyfikowane przez Światową Organizację Zdrowia , a dodatkowo zostały one
uzupełnione o poziomy dotkliwości oraz wytyczne opracowane przez
Amerykańskie Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorób. Obejmuje to:
-
Proaktywny globalny monitoring w zakresie pandemii i zagrożeń
zdrowotnych oraz związanych z tym ryzyk i kryzysów
-
Integrację z zespołami zarządzania kryzysowego oraz zespołami medycznymi
-
Identyfikację krytycznych umiejętności oraz planów awaryjnych dla
zapewnienia kontynuacji istotnych działań biznesowych w celu wsparcia w
przypadku wystąpienia wielu fal choroby
Jak ADP zamierza wspierać Klientów w przypadku wybuchu epidemii COVID-19?
-
Ograniczenie jakiegokolwiek wpływu, jaki to zjawisko o podłożu zdrowotnym
może mieć na usługi świadczone dla naszych klientów, jest niezbędnym
elementem. Posiadamy solidny Business Resiliency Plan , który uwzględnia
swym zakresem najważniejsze funkcjonalności i usługi świadczone we
wszystkich naszych lokalizacjach.
-
Będziemy kontynuować monitorowanie tej dynamicznie zmieniającej się sytuacji
i w stosownych przypadkach, jeżeli będzie to konieczne, będziemy odpowiednio
przesuwać zasoby, w celu zapewnienia świadczenia niezbędnych usług.
W przypadku dodatkowych pytań prośba o kontakt z Państwa dedykowaną osobą
kontaktową po stronie ADP.