ADP po raz kolejny z tytułem Lidera według Everest Group

ADP, międzynarodowa firma dostarczająca rozwiązania w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim, została nagrodzona w ocenie Multi-Country Payroll Solutions (MCP) PEAK Matrix® Assessment (ocena międzynarodowych rozwiązań w zakresie listy płac) przygotowanej przez Everest Group. ADP otrzymało tytuł Lidera Multi-Country Payroll (MCP) PEAK Matrix® Assessment za oferowane możliwości w zakresie globalnych usług płacowych, a także ciągłe zaangażowanie we wdrażanie innowacji w zakresie obsługi płac i wyróżnianie się na tle innych podmiotów na rynku.

PEAK Matrix to ramowy system odniesienia, który dostarcza obiektywną, opartą na danych oraz porównywalną ocenę usługodawców, w oparciu o ich powodzenie rynkowe. Everest Group w ramach przeprowadzanej oceny analizuje między innymi wpływ firm na rynek oraz wizję i zdolność do wprowadzania zmian każdego usługodawcy. Firma w swoim rankingu przyznaje 3 rodzaje wyróżnień: dla Liderów, Pretendentów oraz Podmiotów Aspirujących.

- Rozległa obecność geograficzna, partnerstwa i możliwości technologiczne nowej generacji pomogły firmie ADP utrzymać pozycję lidera w ocenie rozwiązań Multi-Country Payroll (MCP) PEAK Matrix® Assessment. Koncentracja na wzmocnieniu swojej oferty dzięki ulepszonym możliwościom integracji, rozwiązaniom analitycznym i porównawczym oraz usługom o wartości dodanej stwarza dobrą pozycję do dalszego sukcesu - powiedział Anil Vijayan, wiceprezes Everest Group.

- Jesteśmy zaszczyceni, że ponownie otrzymaliśmy tak wysokie oceny od Everest Group. Wprowadziliśmy szereg nowych funkcji, od czatu i usług omnichannel po samoobsługowy portal, który pomaga pracownikom lepiej zrozumieć ich płace. Pandemia Covid-19 zwiększyła nacisk pracodawców na przestrzeganie zmieniających się przepisów oraz na zdrowie i dobre samopoczucie finansowe ich pracowników. Ta świadomość tylko zwiększyła zapotrzebowanie na międzynarodowe rozwiązania płacowe, które mogą ujednolicić wszystkie aspekty globalnej listy płac i wspierać zarówno pracodawców, jak i pracowników - powiedział Don McGuire, prezes Employer Services International w ADP

Wśród mocnych stron ADP, Everest Group wymieniło znaczącą obecność firmy we wszystkich rejonach świata. Jako Lider, firma ADP otrzymała najwyższe wyniki za upowszechnienie rozwiązań na rynku. Doceniono między innymi platformę analityczną ADP DataCloud oraz zwiększające się zdolności technologiczne i inwestycje, szczególnie w zakresie ekosystemu wypłat na żądanie (on-demand payroll). Przyznając nagrodę, Everest Group podkreśliła również rolę przejęć dokonanych przez ADP, w tym firm The Marcus Buckingham Company, WorkMarket, Celergo oraz Global Cash Card, które pozwoliły ADP na dostarczanie bardziej zintegrowanego rozwiązania.

Nagradzając ADP, Everest Group zwróciło uwagę na szereg mocnych stron ADP, w tym zasięg geograficzny i możliwość zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb klientów poprzez platformy ADP GlobalView Payroll i ADP Celergo. W ocenie zwrócono również uwagę na ulepszone integracje ADP i możliwości testowania porównawczego, które mogą pomóc klientom porównać wynagrodzenie ze średnimi w branży, aby zatrzymać utalentowanych pracowników w zmieniającym się świecie pracy. ADP zyskało także uznanie za ciągłe inwestycje w technologię.

Aby uzyskać dostęp do raportu Everest Group’s 2019 MCP PEAK Matrix Assessment zawierającego informacje o globalnych rozwiązaniach płacowych ADP kliknij tutaj.

O ADP (NASDAQ-ADP)

Tworzymy lepszą przestrzeń dla pracy. Dostarczamy innowacyjne produkty, najwyższej jakości usługi i wyjątkowe doświadczenia, które pomagają w pełni wykorzystać potencjał pracowników. HR, zarządzanie talentami, benefitami pozapłacowymi, listą płac przy zgodności z przepisami. W oparciu o dane, z myślą o ludziach. Dowiedz się więcej na www.adp.pl.

ADP, logo ADP oraz hasło “Always Designing for People” to znaki handlowe należące do ADP, Inc. Wszelkie pozostałe znaki należą do ich odpowiednich właścicieli. Copyright © 2020 ADP, Inc.

Kontakt dla mediów:

Katarzyna Ginszt-Bilczuk, ADP Polska, tel. +48 22 557 57 00, katarzyna.ginszt-bilczuk@adp.com

Patrycja Maciąg, BrandLab, tel. +48 660 506 223, p.maciag@brandlab.pl