Przyszłość kadr i HCM: poznaj opinie 2000 pracowników kadr
 

Jesteś gotowy na przyszłość HR i HCM?

 
 

Sprawdź, na czym skupi się 2000 europejskich liderów HR przy kształtowaniu przyszłości HR i HCM

ADP połączyło siły z IDC, aby odkryć, na czym w niedalekiej przyszłości skupią się decydenci HR z ośmiu europejskich państw (łącznie z Polską). Oprócz określenia kluczowych trendów w HCM na podstawie odpowiedzi ankietowanych, przeprowadziliśmy 15 wywiadów jakościowych, aby pogłębić wyniki badania i dostarczyć Ci kolejnych faktów, z którymi będziesz mógł porównać własne priorytety. Badanie obejmowało:
 
 
  • Kontekst wpływający na trendy w HR (jak np. niedobór talentów)
  • Podsumowanie priorytetów HR i oczekiwanych trendów
  • Zmieniające się podejście do sposobu zarządzania HCM
  • Rola HR vs. inne obszary działalności w podejmowaniu decyzji dla nowych technologii/rozwiązań HR
  • Znaczenie nowych technologii HR dla umożliwienia bardziej strategicznej roli HR
  • Skupienie na inwestycjach w modernizację obecnych rozwiązań HCM  

  Z ustaleń wynika, że znacząca zmiana już się rozpoczęła. Trendy jasno pokazują, że należy zrobić więcej w kwestii inwestycji w nowe technologie w działach HR. Nie tylko, aby ograniczyć czas spędzony na zadaniach administracyjnych, ale głównie po to, aby przyciągnąć i zatrzymać talenty w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku.

 
 

Wiedziałeś?  

Źródło: IDC White Paper, Tech-Savvy and Business-Orientated Human Capital Management of Tomorrow – A European Perspective  

 
 

Czy twoje priorytety są zgodne z priorytetami twoich kolegów z branży? Czy grozi ci porażka w „wojnie o talenty”? Wykorzystaj to badanie, aby zidentyfikować braki w swojej strategii HR i stwórz warunki dla platformy skupionej na pracowniku.  

 
 

Pobierz raport i szczegóły ankiety

 

* Required field

Please enter your First name.
Please enter your Last name.
The Email field contains an invalid email address.
Please enter a Job Title.
Please enter a Company name.
The Phone Number field is requierd.
Enter # of Employees.