Sprzedawcy detaliczni mogą zapłacić wysoką cenę za błędy w procesach płacowych

Branża usług detalicznych staje się coraz bardziej złożona. Rosnące wykorzystywanie smartfonów i IoT (Internet rzeczy) ma wpływ na poszukiwanie wygody przez klientów i dzielenie się pomysłami przez konkurencję... Aby poradzić sobie w tej sytuacji, firmy detaliczne w coraz większym stopniu wykorzystują coraz bardziej złożone modele operacyjne i finansowe, aby nadążyć za rozwojem technologii, zmianami przepisów i sposobami wykorzystywania informacji w nowym otoczeniu skoncentrowanym na potrzebach klientów. Mimo to często widzimy informacje o znanych markach, które nie płacą swoim pracownikom, co ma bezpośredni wpływ na motywację pracowników i reputację firmy.

Firmy zazwyczaj zatrudniają pracowników na podstawie różnego rodzaju umów i według różnych harmonogramów pracy. W dużym stopniu wykorzystują również pracowników dorywczych i sezonowych. Jeżeli dodamy do tego wysoki poziom rotacji i rozproszenie kadry w wielu lokalizacjach, w różnych krajach, to nic dziwnego, że międzynarodowe firmy detaliczne nie zawsze radzą sobie ze wszystkim.

Pobierz pełny raport

 

* Required field

Wypełnij to pole.
Wypełnij to pole.
Podaj adres e-mail.
Wypełnij to pole.
Wypełnij to pole.
Wypełnij to pole.
Wypełnij to pole.

W jaki sposób firmy detaliczne mogą pokonać wyzwania w obszarze kapitału ludzkiego?

  Wysoki wskaźnik rotacji i rozproszenie kadry w wielu lokalizacjach powoduje wzrost kosztów dla firm detalicznych... h2{font-family: 'lato',sans-serif !important;}

Shoe Carnival przekształca swój dział wsparcia HR

  Sean Georges, Dyrektor ds. HR i Leanna Peters, Menadżer ds. obsługi płacowej, wyjaśniają, dlaczego firma Shoe Carnival wybrała zintegrowane rozwiązanie ADP w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.